Гарантійне обслуговування

Компанія «УВМ» здійснює гарантійне обслуговування своєї продукції відповідно до вимог законодавчих актів щодо гарантій та рекомендацій по експлуатації меблів. Купуючи меблі, Ви отримуєте право на гарантійне обслуговування.
Важливо знати правила експлуатації меблів і випадки, в яких Вам можуть відмовити в ремонті або заміні елементів меблів по гарантії.


Інструкція по експлуатації меблів:

  1. Меблі призначені для експлуатації в сухих приміщеннях, захищених від шкідливих атмосферних впливів (прямі сонячні промені, волога тощо), діючих осередків тепла. Меблі повинні експлуатуватися згідно з їх функціональним призначенням, у сухих, чистих, вентильованих приміщеннях при температурі не нижче +2 ° C і відносній вологості повітря 45% – 70%. Меблі розміщують на відстані 15-20 см від стін, 0,5-1 м – від приладів опалення, не менше 0,5м – від джерел електричного освітлення, при ширині проходів між виробами не менше 1 м.
  2. Не слід ставити на меблі гарячі предмети без теплоізолюючих підставок.
  3. Меблі мають бути захищені від прямих сонячних променів, їх не слід розміщувати поблизу опалювальних приладів, сирих і холодних стін, щоб уникнути погіршення зовнішнього вигляду і властивостей.
  4. Поверхні меблів слід берегти від ударів твердими предметами, щоб уникнути появи тріщин, подряпин, вм’ятин та інших пошкоджень.
  5. Не рекомендується ставити на меблі гострі, важкі предмети, піддавати меблі надмірним навантаженням.
  6. Поверхні деталей меблів слід оберігати від попадання вологи, лугів, кислот, розчинників, щоб уникнути розбухання, пошкоджень, плям тощо.
  7. У процесі експлуатації можливе послаблення кріплень, у такому випадку необхідно підтягнути шурупи, болти, гайки тощо.
  8. Профілактичний догляд слід проводити не рідше одного разу на тиждень. Пил з тканинних поверхонь видаляється пилососом зі спеціальною насадкою, щоб не було подряпин, а елементи з деревини і ДСП – м’якою сухою тканиною (фланель, плюш). Можливе застосування спеціальних засобів по догляду за меблями, дотримуючись інструкції виробників таких засобів.
  9. Не допускайте дії на меблі агресивних речовин (кислот, лугів, масел, ацетону тощо) та їх випарів. Контакт меблевих виробів з подібними хімічно активними речовинами спричиняє негативні наслідки для меблів.
  10. Два рази на рік слід перевертати матрац (рекомендації та інструкції щодо експлуатації), що значно подовжує його служіння.
  11. При експлуатації меблів намагайтеся рівномірно розподіляти навантаження на опорні площі. Не робіть надмірних зусиль для розкладання виробів, не слід наступати на нижні полиці шафи ногами, для того щоб дотягнутися до верхніх полиць. Це призведе до виламування кріплень (якщо полка знімається і людина наступить на її край, полиця  може випасти і падіння людини неминуче).
  12. Необхідно встановлювати меблі на горизонтально рівній поверхні.
  13. Транспортувати меблі допускається тільки в розібраному вигляді.
  14. Пересувати в зібраному вигляді можна тільки окремо стоячі елементи меблів за вертикальні жорстко закріплені елементи (стійки, боковини), попередньо звільнивши їх від речей. Самостійно пересувати вбудовані шафу-купе або окремо стоячу шафу-купе категорично забороняється, так як найчастіше вона закріплена до стін, її вага може досягати 400 кг і більше. Спроби відсунути шафу, вдавшись до допомоги підручних засобів, неминуче призведе до псування виробу. Для переміщення таких шаф необхідно звільнити їх від речей, повністю або частково розібрати шафу і встановити її в іншому місці.

Гарантія та прийом претензії:

      Меблі відповідають вимогам Державних санітарних норм і правил «Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються в будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги », затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1139 від 29.12.2012 року; Державним санітарним нормам і правилам «Матеріали і вироби текстильні, шкіряні та хутряні. Основні гігієнічні вимоги», затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1138 від 29 грудня 2012 року.

Гарантійне обслуговування меблів здійснюється відповідно до вимог та в терміни, встановлені Законом України «Про захист прав споживачів».
Покупець має право брати участь в огляді товару особисто або через свого представника (відповідно до статті 12, 14 статті Закону України «Про захист прав споживачів»).

Гарантійний термін експлуатації меблів:

Становить від 12 до 18 місяців від дати монтажу.  Дефекти викликані з вини виробника, виявлені під час гарантійного терміну, будуть безкоштовно усунені.

Товар не підлягає гарантійному обслуговуванню в наступних випадках:

  • при наявності дефектів, що виникли внаслідок неправильного транспортування, експлуатації або використання споживачем неякісних засобів по догляду за меблями;
  • при самостійній збірці меблів (тобто не уповноваженими представниками Продавця);
  • якщо товар ремонтувався самостійно споживачем або третіми особами, що не були уповноважені представниками Продавця;
  • споживач змінив конструкцію виробу або комплектуючих;
  • закінчення гарантійного терміну;
  • присутні дефекти, про які споживачеві було відомо перед продажем меблів, і (або) внаслідок яких споживач отримав індивідуальну знижку;
  • на меблі в санвузлах і балконах; а також у випадках контакту меблів з вологою: залиття водою, велика кількість конденсату;
  • при проникненні вологи, бруду та інших сторонніх речовин і предметів;
  • меблі з дефектами, які виникли з вини покупця внаслідок: навантажень, що перевищують встановлені норми ГОСТ 19917-93, розривів, забруднення, неналежної експлуатації та інших подібних причин; такі дефекти можуть бути відремонтовані представником «Продавця» за рахунок покупця;
  • «УВМ» залишає за собою право вносити зміни в конструкцію виробів, якщо це не тягне за собою погіршення їх споживчих якостей;
  • те, що ДСП, фарбований МДФ, комплектуючі з деревини, шкіри, тканини та інших матеріалів дещо відрізняються від зразка, не залежить від виробника меблів і не є гарантійним випадком;
  • відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», при порушенні встановлених правил експлуатації меблів відшкодування матеріальної та моральної шкоди не здійснюється, а вимоги щодо усунення недоліків не приймаються;
  • відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», товари або послуги за індивідуальним замовленням поверненню і обміну не підлягають.